Comença el nou curs escolar 2023 - 2024 a Socrates Educa International School

28-09-2023 20:07

El passat 6 de setembre va donar inici el nou curs escolar 2023-2024. Amb la mateixa vitalitat i entusiasme que ens caracteritzen, rebem 660 estudiants, des d'Infantil fins a Batxillerat. La nostra institució continua experimentant un creixement constant any rere any, destacant-se especialment en els nivells de Batxillerat, tant en l'àmbit local (BAT) com en l’internacional (IBDP). És motiu de gran satisfacció veure com els nostres alumnes continuen avançant en els seus estudis universitaris en diverses parts del món, perseguint carreres que els porten o els han portat cap a les seves professions. Ens enorgulleix especialment veure com aconsegueixen les seves metes en un ambient d'aprenentatge feliç.

La nostra comunitat educativa es diversifica cada vegada més i abasta la representació d'estudiants internacionals, de tot el territori nacional i del sud de Catalunya.

Continuem preparant als nostres estudiants perquè afrontin amb èxit els exàmens externs de Mandarí HSK i Cambridge English. A més, oferim l'oportunitat d'estudiar el Batxillerat Dual Americà, en el qual els alumnes perfeccionen el seu domini de l'anglès i obtenen dues titulacions simultànies: el Batxillerat Nacional o Internacional del nostre país i l’American High School Diploma.

El nostre objectiu continua sent la transmissió de coneixement des d'una perspectiva pràctica, fomentant l'exploració de noves habilitats i motivacions en els nostres alumnes dia a dia. Els acompanyem en el seu camí de creixement, fomentant el pensament crític i ajudant-los a adquirir les competències necessàries per a la vida quotidiana. Per a això, comptem amb docents de perfil internacional i una destacada empatia, que fa costat als alumnes en el seu desenvolupament acadèmic i personal.

Volem donar una càlida benvinguda al nou talent professional que s'incorpora enguany al projecte educatiu de Socrates Educa, que porta amb si perfils altament qualificats, procedents de diverses parts del món, amb diferents nacionalitats, idiomes, experiències curriculars i un alt grau d'especialització.

Les famílies continuen ocupant un lloc fonamental en la nostra comunitat escolar, i el seu suport constant i comunicació amb nosaltres continua sent essencial per a l'òptim desenvolupament acadèmic dels estudiants.