Activitats de servei a la comunitat

A la Socrates Educa® International School entenem que l’educació és un procés integral que ha d’englobar les dues dimensions de l’ésser humà: la personal i la comunitària. Amb la finalitat d’articular l’aprenentatge i el desenvolupament personal amb els serveis a la comunitat, impulsem programes de mentoria i d’aprenentatge i servei.

Les activitats són moltes i diverses, amb un programa ben pensat per a cada edat, de manera que garanteix que els alumnes agafin noves responsabilitats i coneixements a mesura que van madurant com a persones i com a alumnes.

Al llarg del procés educatiu, els alumnes realitzen tasques de servei, dins i fora de l’escola, que suposen un benefici per a la comunitat i són un complement de la seva formació. Aprenen així el valor de l’esforç i cultiven la solidaritat i la generositat. Aquestes activitats es tradueixen, a més, en una millora acadèmica dels alumnes i una base de valors i capacitats molt important per al seu futur i molt ben valorada per les millors universitats d’arreu del món.