Història

Ara fa uns anys, un grup de persones rellevants, empresaris, intel·lectuals, artistes i professionals de diferents àmbits, es reunien per debatre el progrés de la cultura i el coneixement al Camp de Tarragona i sud de Catalunya. Un dels temes recurrents era la necessitat d’adaptar l'educació als reptes del món globalitzat, i de seguida es va detectar la manca d’una escola amb visió i vocació innovadora i internacional.

Així, com a iniciativa cívica, va néixer la idea de la Socrates Educa® International School. Amb entusiasme, energia, il·lusió i molta professionalitat, es va posar en marxa un projecte sense ànim de lucre que avui és patrimoni de tota la societat, i el 2007 es creava la Fundació Socrates Educa, que va conduir el procés fundacional i avui és responsable de la governança de l’escola. El 2011 es va posar la primera pedra de l’edifici i al cap d'un any, el 17 de setembre de 2012, la nova escola va obrir les portes. El model innovador de Socrates Educa International School va resultar un model d’èxit que s'ha anat consolidant amb molt bons resultats al llarg dels anys.

Si voleu veure el llibre digital dels 5 anys d'història de l'escola,  feu clic en aquest enllaç.