Comença el nou curs escolar 2021 - 2022 a l’EIC

16-09-2021 10:02

El passat 13 de setembre va començar el nou curs escolar 2021-2022 a l’Escola Internacional del Camp. Amb més de 80 alumnes nous des d’Infantil a Batxillerat, hem donat el tret de sortida al nou curs amb les ganes i la il·lusió que ens caracteritza. Continuem creixent any rere any en totes les etapes, molt especialment en els cursos de Batxillerat, tant local (BAT) com internacional (IBd). La nostra comunitat educativa és cada any més internacional i comptem amb representació de més poblacions del territori i d’arreu del sud de Catalunya.

Enguany, a més, arribem al 10è aniversari de l’escola i al llarg del curs tindrem oportunitats per a celebrar-ho.

La nostra màxima és transmetre el coneixement des de la practicitat, descobrir cada dia noves habilitats i inquietuds dels nostres alumnes i ajudar-los en el camí del creixement, del pensament crític i en l’adquisició de les competències necessàries per al seu dia a dia.

La comunicació  fluïda escola- famílies, la formació continuada del nostre professorat a través del Pla de Desenvolupament Professional i el guiatge individualitzat de cada un dels nostres alumnes des d’edats primerenques dóna el valor afegit i el sentit a la feina de tots i cada un dels professionals que conformem l’EIC.

Al llarg del curs escolar i a través del web de l’escola trobareu informació actualitzada de les diferents activitats realitzades en cada una de les etapes educatives del centre.

Molt bon curs escolar a tots!!